امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
سرپرست بیمارستان ولایت دامغان؛

راه‌اندازی بخش هتل‌بیمارستان در دامغان

برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بخش هتل‌بیمارستان یا وی‌آی‌پی این بیمارستان در مرحله آماده‌سازی است.
کد خبر: 17386
زمان انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ قبل از ظهر -
599 بازدید

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان؛

راه‌اندازی بخش هتل‌بیمارستان در دامغان

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان گفت: برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بخش هتل‌بیمارستان یا وی‌آی‌پی این بیمارستان در مرحله آماده‌سازی است.

 

فائزه زارع زاده روز پنجشنبه به خبرنگاران افزودک با توجه به تجربه موفق راه اندازی بخش وی‌آی‌پی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و از جمله بیمارستان های کوثر سمنان و معتمدی گرمسار، در بیمارستان ولایت دامغان نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و رفاهی مناسب تر برای شهروندان و مراجعه کنندگان، راه‌اندازی بخش وی آی پی یا هتل‌بیمارستان در مرحله آماده‌سازی برای خدمت‌رسانی قرار دارد.

 

وی بیان کرد: طبق قوانین وزارت بهداشت هر بیمارستان می تواند تا ۱۰ درصد از ظرفیت تخت های خود را به بخش وی‌آی‌پی اختصاص دهد و در این راستا عملیات اجرایی آماده سازی این بخش در بیمارستان ولایت دامغان آغاز شد و حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ تخت بستری وی‌آی‌پی با امکانات رفاهی لازم برای اقامت بیمار و همراه آماده می‌شود.

 

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان از انعقاد قرارداد با بیمه‌های مختلف به‌منظور کاهش هزینه برای شهروندان در استفاده از بخش وی‌آی‌پی خبر داد و یادآور شد: همه تلاش‌ها بر این است تا بار مالی کمتری به مردم و بیماران تحمیل شود و از ظرفیت بیمه‌های تکمیلی برای پوشش خدمات این بخش استفاده شود.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۹هزار نفر در بیمارستان ولایت بستری شدند و حدود سه هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجا و ۷۶۶ مورد زایمان در این بیمارستان ثبت شد و ۳۷ هزارنفر نیز از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند.

بیمارستان ولایت دامغان در حال حاضر دارای ۲۱۵ تخت بیمارستانی با ضریب اشغال میانگین ۵۵ درصد است و ۵۳ پزشک متخصص در ۱۸ رشته تخصصی مختلف در کنار سایر گروه ها و مشاغل مشغول خدمت رسانی هستند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *