امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی استان سمنان؛

دستگیری قاتل فراریِ وکیل شاهرودی

قاتل فراری که سال ۱۴۰۱ به قتل وکیلی در شاهرود اقدام کرده بود، دستگیر شد و اعتراف کرد.
کد خبر: 17451
زمان انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ بعد از ظهر -
3440 بازدید

فرمانده انتظامی استان سمنان؛

دستگیری قاتل فراریِ وکیل شاهرودی

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل فراری که سال ۱۴۰۱ به قتل وکیلی در شاهرود اقدام کرده بود، دستگیر شد و اعتراف کرد.

 

سردار جلیل موقوفه‌ئی روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: در پی قتل وکیلی سال گذشته در شاهرود، پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود پیگیر پرونده بودند که مشخص شده بود این قتل توسط یک باند طراحی و اجرا شده بود.

 

وی بیان کرد که چهار نفر از مرتبطان با این باند با پیگیری ماموران پلیس در همان روزهای اول دستگیر شدند ولی قاتل اصلی فراری بود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه شب گذشته در حوالی تهران قاتل فراری با تلاش و همکاری سربازان گمنام و پلیس آگاهی استان سمنان شناسایی، دستگیر و به شاهرود منتقل شد، تاکید کرد: این فرد دربازجویی ها به قتل وکیل در سال گذشته اعتراف کرد.

وی یادآور شد: قاتل دستگیر شده مردی ۲۰ ساله است و اعتراف کرد که از سوی یک باند اجیر شده بود که با استفاده از اسلحه شکاری و یک دستگاه خودرو، وکیل را در مقابل در خانه‌اش به قتل برساند.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار به قتل اعتراف و بازجویی از وی برای تکمیل تحقیقات ادامه دارد، اضافه کرد : اعضای این باند انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس حافظ جان ، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان خود را در این راستا به کار می گیرد تا خدشه ای به امنیت روانی مردم وارد نشود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قتل وکیل در شاهرود در بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ و در مقابل چشمان خانواده‌اش رخ داد و وکیل به خاطر اصابت چندین گلوله جان باخت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *