امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان؛

کشف ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در شهرستان‌های گرمسار و آرادان

٢٧ هزار و ۵٠٠ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در شهرستان‌های غرب استان کشف شد.
کد خبر: 17573
زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ بعد از ظهر -
176 بازدید

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان؛

کشف ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در شهرستان‌های گرمسار و آرادان

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: ٢٧ هزار و ۵٠٠ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در شهرستان‌های غرب استان کشف شد.

 

سید مجید نجاتی روز پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز کرد: ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی در شهرستان های گرمسار و آرادان کشف شد.

 

️سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گفت: تشدید نظارت ها توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهادکشاورزی در حوزه نظارت بر کارخانجات و واحدهای تولیدی در شهریور منجر به کشف ٢٧ هزار و ۵٠٠ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی صنعتی در شهرستان های گرمسار و آرادان شد.

 

وی بیان کرد: طی رصد انجام شده توسط بازرسین مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی با حضور کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی از واحدهای تولیدی صنعتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان مشاهده شد که واحد های تولیدی صنعتی اقدام به خرید و استفاده از کودهای شیمیایی دولتی در خصوص استفاده از آن به عنوان مواد اولیه در تولید کودهای آزاد کرده اند، که طی هماهنگی با دستگاه قضایی کالاهای مذکور ضبط و توقیف شد.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود: ️پرونده تخلف این واحدهای تولیدی صنعتی درخصوص قاچاق کودهای شیمیایی برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *