امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان؛

کمک ۱۵۴ میلیارد ریالی به دهیاری‌های استان در نیمه نخست امسال

۵۵۶ طرح با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در روستاهای این استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: 17923
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ بعد از ظهر -
1133 بازدید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان؛

کمک ۱۵۴ میلیارد ریالی به دهیاری‌های استان در نیمه نخست امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۵۵۶ طرح با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در روستاهای این استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به بهره‌برداری رسید.

 

محمد حمیدی روز شنبه در آیین افتتاح هفت طرح صفحه خورشیدی در شهرستان آرادان افزود: اولویت دولت توانمندسازی روستاییان و محرومیت‌زدایی است و این رویکرد با ارایه تسهیلات به روستاییان برای رونق روستانشینی و رفع نیازهای روستایی پیگیری می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برای بهره‌برداری از هفت صفحه خورشیدی پنج کیلوواتی در شهرستان آرادان به سرمایه‌گذاری به ارزش ۹ میلیارد ریال انجام شد.

 

وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بازوی توانمند دولت در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی است.

حمیدی تصریح کرد: نیمه نخست امسال بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاران استان برای توسعه روستاها پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه یک چهارم جمعیت استان روستایی محسوب می‌شوند و ۲۹۶ دهیار در روستاهای استان مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: دهیاران با شناخت نیازها و ارتباط گیری با قرارگاه محرومیت زدایی استان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *