امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
نماز جمعه این هفته 27 بهمن 1402؛

با ائمه جمعه استان سمنان در نماز جمعه این هفته ۲۷ بهمن ۱۴۰۲؛

کد خبر: 20306
زمان انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ بعد از ظهر -
174 بازدید

نماز جمعه این هفته ۲۷ بهمن ۱۴۰۲؛

با ائمه جمعه استان سمنان

سمنان

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دشمن در آتش پیروزی انقلاب چهل و پنج سال در حال سوختن است، گفت: رمز تداوم این پیروزی حضور حداکثری در انتخابات است.

 

حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن میکوشد تا از طریق مختلف مردم را از انقلاب و نظام روی برگردان کند، ابراز داشت: برای رسیدن به این هدف خود ناامیدی و نارضایتی کردن مردم را در برنامه دارد.

 

وی ضمن بیان اینکه ایجاد شکاف و جدایی بین حاکمیت و مردم در زمره برنامه‌های دشمن است، افزود: انتخابات مهمترین سوژه‌ای که دشمن از طریق آن می‌تواند به اهداف خود نزدیک تر شود لذا مشارکت در این امر باعث ناامیدی دشمن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رمز تداوم راه انقلاب حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات است، ابراز داشت: یوم الله ۲۲ بهمن نیز بار دیگر نشان داد که مردم از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد و همچنان بر ارزش‌های انقلاب و نظام ایستادند.

مطیعی ضمن بیان اینکه خرابکاری اخیر در خط اصلی انتقال گاز سراسری را باید دید با چه هدف و نیتی صورت گرفته است، تصریح کرد: دشمن با انجام این تحرکات نمی‌تواند در رسیدن به اهداف خود موفق باشد به برکت انقلاب و پرورش مهندسان و نخبگان موضوع حل و موضوع گاز مدیریت شد.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش مسئولان استان سمنان مشکلی در گاز وجود نداشت، افزود: با کار حفاظتی و امنیتی همواره دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام است.

 

شاهرود

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه کوهستان «شاهوار» مهمترین ذخیره‌گاه تامین آب شهرستان، نباید مورد دست اندازی قرار گیرد، گفت: در سفر دولت حفظ شاهوار یکی از مطالبات جدی مردم خواهد بود.

حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن، راه و… به دولت جهادی و تلاش‌های صورت گرفته افتخار می‌کنیم، ابراز داشت: یکی از مهمترین مطالبات ما در دولت مقوله آب به خصوص حفظ منابع آبی شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری آب پایدار به عنوان یک مطالبه قبل از سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای هزارمین بار مطرح می‌کنیم، افزود: شاهوار مهمترین ذخیره گاه تأمین آب شهرستان شاهرود نباید مورد دست اندازی قرار گیرد

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه در صورت برآورده نشدن حل مشکل آب همه اقدامات دولت بی اثر خواهد شد، افزود: ۳۰ سال در مسئله آب به شهرستان خدمت نشده است.

امینی بابیان اینکه چاه زدن برای تأمین آب هنر نیست، ابراز داشت: این به معنای از سرمایه خوردن است و ظلم به نسل آینده محسوب می‌شود این شهرستان سال‌ها که از سرمایه می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه آب موجود تا کی باقی می‌ماند، تصریح کرد: ذخیره گاه آب پایدار نباید مورد تخریب قرار گیرد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه به دستور رئیس قوه قضائیه در سفر به شاهرود را عمل نشده است، افزود: دولتمردان حرف دلسوزان شاهرود را گوش دهند، امروز ما به تولید آب پایدار نیاز داریم و حفظ این ذخیره‌گاه در کنار همه خدمات دولت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

تعطیلی کامل معدن بوکسیت تاش در شاهوار این کانون آبساز و حیات بخش از مهمترین مطالبات مردم شهرستان شاهرود در سفر آتی هیأت دولت است.

 

مهدیشهر

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال میثاق دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با انقلاب اسلامی بود، گفت: شاهد رویش‌های عظیمی در انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه بهمن ماه سال ۱۴۰۲ مهدیشهر به میزبانی مصلی این شهر ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات بیان کرد: ملت ما پیام مهمی را با حضورشان در انتخابات به جهانیان مخابره کردند.

وی افزود: مردم ایران در طول ۴۵ سال با حضور آگاهانه در همه صحنه‌ها جبهه حق را یاری کردند در صورتی که مردم در زمان امام حسین (ع) امام خودشان را تنها گذاشتند و اینجا است که امام (ره) می‌فرمایند مردم ما از مردم زمان صدر اسلام بهتر هستند

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مردم ما در طول ۴۵ سال انقلاب همواره به تکلیف الهی خودشان عمل کردند و در صحنه‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: مردم ما اهل بصیرت هستند و به درستی می‌دانند که در چه بزنگاه‌هایی باید حضور پرشور داشته باشند.

بارانی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد تبلیغات رسانه‌ای دشمنان وسوسه‌های معاندان در دشواری‌های معیشتی نتوانسته عزم ملت ایران را سست کند، گفت: شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بودیم که دشمنان را مأیوس کرد.

وی با بیان اینکه حضور وفادارانه و بصیرتی مردم در انتخابات ۲۲ بهمن نشانه‌ای برای انتخابات یازدهم اسفند ماه بود، افزود: یقیناً ملت ایران حماسه بزرگی را در روز انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تکرار خواهند کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه همانطور که در راهپیمایی مردم ما حضور یافتند در رویداد سرنوشت ساز انتخابات هم حضور خواهند داشت، تاکید کرد: ۲۲ بهمن نشان داد که شاهد رویش‌های عظیمی در انقلاب اسلامی هستیم.

بارانی با بیان اینکه این راهپیمایی میثاق دهه هشتادی‌ها و نودی ها با انقلاب اسلامی بود و باید از نهادهایی مانند آموزش و پرورش و خانواده‌ها تشکر کرد، گفت: در این راهپیمایی جوانان و نوجوانان در کنار بزرگسالان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حضور یافتند و نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی همچنین از مردم دعوت کرد تا با حضور پای صندوق‌های رأی به افراد اصلح که در زمینه‌های مختلف انقلابی و درست کار هستند، رأی دهند.

 

آرادان

 امام جمعه آرادان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات معیشتی امروز بازمانده از دولت قبل است، گفت: دولت سیزدهم در تلاش است تا مشکلات را برطرف سازد اما بیشتر باید به مشکلات مردم توجه کرد.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، تاکید کرد: برآوردها نشان می‌دهد که شاهد افزایش ۴۰ درصدی جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری نسبت به سال قبل بودیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران زمان شناس هستند و به خوبی اطلاع دارند که در چه بزنگاه‌هایی باید حضور داشته باشند، افزود: بصیرت مردم ما مثال‌زدنی است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه خیلی از چهره‌هایی که سال‌های قبل در راهپیمایی‌ها حضور نداشتند امسال حضور پیدا کردند تا نشان دهند که اهل بصیرت هستند، تاکید کرد: ملت ما می‌داند که دشمنان می‌خواستند تا صحنه ۲۲ بهمن خلوت به نظر بیاید تا مقدمه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه ملت ما خیال واهی دشمنان و معاندان را با حضوری با صلابت و پرشور پاسخ گفتند، تاکید کرد: مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی و تو دهانی محکمی به یاوه گویان و دشمنان زدند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم ما در کنار خانواده‌ها به خصوص دهه هشتادی و نودی ها مثال‌زدنی بود و نشان از رویش‌های انقلاب اسلامی دارد، گفت: حضور پرشور ملت ما معادلات دشمنان را نه تنها در ۲۲ بهمن بلکه در انتخابات هم برهم زد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها مسئولیت مسئولان ما دشوارتر می‌سازد، گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما بسیاری از مشکلات معیشتی امروز کشورمان بازمانده از دولت قبل است.

شریفی نیا با بیان اینکه دولت در حال تلاش است اما از رئیس جمهور و هیأت دولت می‌خواهیم که بیشتر به فکر معیشت مردم باشند، گفت: خانواده‌های مستضعف امروز در رنج و فشار هستند و باید به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مسئولان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قدر بدانند و با عمل خود پاسخ بدهند، افزود: مسئولان با حل مشکلات مردم این حضورها را قدر بشناسند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *