امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
یادداشت روز به قلم سید رضا هاشمی؛

اگر شما نماینده مردم باشید!؟!

وقتی شما نماینده مردم باشید، حرف و درد و نظر مردم را نمایندگی می‌کنید و در مقاطع موقعیتهای مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و... نظر مردم را می گویید
کد خبر: 20470
زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ بعد از ظهر -
134 بازدید

یادداشت روز به قلم سید رضا هاشمی؛

اگر شما نماینده مردم باشید!؟!

وقتی شما نماینده مردم باشید، حرف و درد و نظر مردم را نمایندگی می‌کنید و در مقاطع موقعیتهای مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و… نظر مردم را می گویید. مثلاً اگر شما نماینده مردم باشید، از زبان مبارکتان نظر مردم در خصوص گرانی بنزین بیان می‌شود و اگر مردم را به دروغ نمایندگی کنید یا سکوت می‌کنید یا بر آنچه به مردم می‌رود رضایت می‌دهید.
شما اگر نماینده مردم باشید، از کسی که قول داده هر ساله یک میلیون مسکن بسازد خانه‌های وعده داده شده را مطالبه می‌کنید و اگر نماینده مردم نباشید و آن وعده را برای رای آوردن دوستانتان ضروری می‌دانید، سکوت می‌کنید.
اگر نماینده مردم باشید در مقابل هجوم ناجوانمردانه عناصر خود فروخته به جامعه و مردم، نظر مردم را بیان می‌کنید و الا سکوت می‌کنید.
اگر نماینده مردم باشید به وضعیت اقتصاد و نوسان ارز و نحوه فروش نفت و… انتقاد می‌کنید و اگر نماینده مردم نباشید هیچ نمی‌کنید.
اگر نماینده مردم باشید به دنبال انتخابات آزاد خواهید بود تا بهترینها بر کرسی بنشینند و اگر خود را قبول داشته باشید و بس، فقط خود را شایسته می‌دانید و با تاثیر این ائتلاف و آن شورا و… که هیچ وجودشان مبنای قانونی ندارد، سعی در حذف دیگران می‌کنید.
اگر شما نماینده مردم باشید از دولت برخاسته از تفکر مشترکتان، یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات ریاست جمهوری را مطالبه می‌کنید و اگر نماینده مردم نباشید، در خانه گرم خودتان جا خوش می‌کنید.
اگر شما نماینده مردم باشید تحریم را تقبیح می‌کنید، نه اینکه آن را نعمت الهی بدانید.
اگر شما نماینده مردم باشید وضع تورم و قول و وعده تک رقمی کردن آن را از دولتمردان که خود را سید محرومان می نامید، پیگیری و مطالبه می‌کنید و اگر نماینده مردم نباشید آن را دروغ مصلحت آمیز تلقی می‌کنید.
اگر شما نماینده مردم باشید برای پایین آمدن سن بازنشستگی تلاش می‌کنید نه بالا رفتن آن!!
اگر شما نماینده مردم باشید فساد دبش و… خواب را از چشمانتان می ربود نه اینکه با چای دبش زندگی کنید.
اگر شما نماینده مردم باشید دست نظامیان در اقتصاد را قطع می‌کنید، نه اینکه خود جزئی از آن باشید.
اگر شما نماینده مردم باشید درد مردم را خواهید داشت نه درد سیاست را .
کاش نماینده مردم باشید…..

 
 
 

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *