امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛

هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند

تصادف موتورسیکلت با سواری هفت حادثه‌دیده داشت که ۶ نفر سرنشین موتورسیکلت به بیمارستان گرمسار منتقل شدند. 
کد خبر: 20858
زمان انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ بعد از ظهر -
116 بازدید

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛

هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تصادف موتورسیکلت با سواری هفت حادثه‌دیده داشت که ۶ نفر سرنشین موتورسیکلت به بیمارستان گرمسار منتقل شدند.

 

کارن یحیایی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: این تصادف در نوع خود یک رکوردزنی در تعداد مجروح تصادف موتورسیکلت و سواری محسوب می‌شود که در روستایی از شهرستان آرادان در غرب استان سمنان رخ داد.

 

وی بیان کرد که تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتورسیکلت در روستای ده‌سلطان شهرستان آرادان دقایقی پس از ساعت ۱۴ امروز رخ داد.

 

یحیایی گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس داروآباد و آرادان، و همچنین مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: سه بچه، یک مرد و ۲خانم سرنشینان موتورسیکلت بودند که ضمن دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با توجه به شدت آسیب‌های وارده توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان‌های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: یک نفر از مصدومان با توجه به شرایط و حال عمومی خوب، حاضر به انتقال به بیمارستان نشد و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز، به‌صورت سرپایی درمان شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *