امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
رییس پلیس پیشگیری استان سمنان؛

دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش با شلیک پلیس در سمنان!

طرح ارتقای امنیت محله‌محور و برخورد با معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر با آغاز طرح نوروزی در استان سمنان به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر: 21003
زمان انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ بعد از ظهر -
96 بازدید

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان؛

دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش با شلیک پلیس در سمنان!

۲۷ معتاد متجاهر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ شناسایی و دستگیر شدند و پلیس سمنان نیز برای ساماندهی اراذل و اوباش مجبور به شلیک هوایی شد.

 

 رییس پلیس پیشگیری استان سمنان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح ارتقای امنیت محله‌محور و برخورد با معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر با آغاز طرح نوروزی در استان سمنان به مرحله اجرا درآمد.

 

سرهنگ حسن رستمیان با بیان اینکه ماموران انتظامی در اجرای این ماموریت توانستند ۲۷ معتاد متجاهر را دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کنند، تاکید کرد: حمایت تمامی دستگاه‌ها از پلیس در پاکسازی شهر از معتادان ولگرد و ساماندهی آنان لازم و ضروری است.

 

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان با اشاره به تلاش پلیس در تامین امنیت جامعه، تصریح کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب در درگیری دسته جمعی خبر داد.

سرهنگ عباس عرب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی در بلوار کارگر شهر سمنان، بلافاصله با قید فوریت گشت یگان امداد به محل اعزام شد.

وی به حضور سریع ماموران در محل اشاره و بیان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت و توجه نکردن طرفین درگیر به هشدارهای پلیس ماموران مجبور به شلیک تیر هوایی شدند و در این بین ۲ نفر از اراذل و اوباش و افراد تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سمنان اظهار کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد یکی از این اوباش دارای غیبت از دوران حبس است که در این رابطه پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *