امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
وزیر آموزش و پرورش در مهدیشهر؛

نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند!!

حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت تحصیل در هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفتند که به معنی تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.
کد خبر: 21096
زمان انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ بعد از ظهر -
66 بازدید

وزیر آموزش و پرورش در مهدیشهر؛

نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند!!

وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت تحصیل در هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفتند که به معنی تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.

 

رضامراد صحرایی که رییس جمهور را در سفر استانی به سمنان همراهی می‌کند روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین مهدی‌شهر اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است.

 

وی بیان کرد: پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

 

آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدجیه نجم‌الدین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۲۰ مترمربع و زیربنای ۹۰۲ مترمربع به همت اداره‌کل نوسازی استان سمنان و خانواده معلم شهید مرادی احداث شده است.

مرادصحرایی از پروژه نیمه‌تمام و در حال ساخت ۱۲ کلاسه شهرک نیران مهدی‌شهر که در قالب طرح محرومیت‌زدایی بنیاد برکت در حال ساخت است نیز بازدید کرد.

وی در سفر به سمنان علاوه بر افتتاح این مرکز، از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در مهدیشهر، سرخه و سمنان نیز بازدید کرد. همچنین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان نیز با حضور مرادصحرایی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از از دبیرستان پروفسور قاسمعلی عمرانی آرمان روشن و پروژه مشارکتی در حال ساخت مجتمع آموزشی و تربیتی ۲۴ کلاسه حیات طیبه و ساختمان جدید و در دست تجهیز اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز بخشی از برنامه سفر وزیر آموزش و پرو. رش به استان سمنان بود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *