امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان؛

تکمیل طرح «قطب دامپروری کشور» در مهدی‌شهر ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد!

مجتمع دامپروری مهدی‌شهر در مساحت ۲۵ هکتار با ظرفیت ۲۵ هزار رأس دام سبک پرواری است.
کد خبر: 21114
زمان انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ بعد از ظهر -
90 بازدید

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان؛

تکمیل طرح «قطب دامپروری کشور» در مهدی‌شهر ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد!

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در حاشیه بازدید محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از طرح قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر گفت: تکمیل این طرح به ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

ایجاد قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر از مصوبه‌های دور اول سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان سمنان بود که با انجام مطالعات اولیه و انتخاب مکان احداث، وارد مرحله‌ای جدید شد و تداوم اجرای طرح تا دستیابی به نتیجه نیازمند اعتبار و توجه ویژه دولتمردان در دور دوم سفر است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مجتمع دامپروری مهدی‌شهر در مساحت ۲۵ هکتار با ظرفیت ۲۵ هزار رأس دام سبک پرواری است.

 

محمدرضا قاسمی با بیان اینکه اجرای طرح قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر از سال گذشته آغاز شد، افزود: تاکنون در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برای اخذ مجوزها، طرح، مشاوره طرح، تسطیح زمین و همچنین خرید منابع آبی سرمایه‌گذاری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر را ۷۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح با صرف ۸۲۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد رسید.

این مسوول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحد برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *