امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
فرمانده کل سپاه در سمنان؛

ایران هر کجا تحریم شد، به موفقیت دست یافت!!

ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.
کد خبر: 21420
زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ بعد از ظهر -
79 بازدید

فرمانده کل سپاه در سمنان؛

ایران هر کجا تحریم شد، به موفقیت دست یافت!!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی هر کجا از سوی دشمنان تحریم شد، در همان نقطه با اتکا به توان داخلی به موفقیت دست یافت.

 

سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا(ص) در سفر یکروزه به سمنان افزود: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.

 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبرو شد، همان زمان موفقیت هایی به دست آورده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های متنوع و کشورهای مختلف دنیا است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم ایران فلج کردن و تسلیم کردن کشور بود، تاکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می کند، نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیروهای مسلح از اعتماد مردم به نظام به‌دست آمده است، افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم ها با مردم بودن است.

سرلشکر سلامی افزود: دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم، کشور با پیشرفت بیش از پیش، قوی‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در برنامه امروز سفر به سمنان، یادآور شد: همه نیروها و مسئولان‌ خادم مردم هستند و از همه توان و ظرفیت همچون گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سمنان از استان های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق برنامه، تمام مراکز استان‌ها در کشور باید دارای بیمارستانی مجهز از سوی سپاه باشد و روند احداث این بیمارستان‌ها در حال انجام و تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده است..

سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در جریان سفر یکروزه به سمنان برای افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان، به خبرنگاران افزود: برای تمام استان‌های کشور که سپاه در مراکز آنها فاقد بیمارستان است، مجوز صادر شد تا در مراکز استان‌ها بیمارستان مجهزی ساخته شود.

وی تاکید کرد: در اجرای این رویکرد و از چهار سال گذشته تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده و روند صدور مجوز و اجرای مراحل عمرانی به مرور در حال انجام است.

وی درباره برنامه ارایه خدمات بهداشت و درمان در مناطق شهرستانی از سوی سپاه پاسداران، یادآور شد: احداث ۵۰۰ درمانگاه در شهرهای غیرمرکز استانی نیز در کشور پیش‌بینی شد که تاکنون ۱۲۰ درمانگاه به مرحله بهره‌برداری و ارایه خدمت رسیده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بقیه درمانگاه‌ها از سوی بسیج در دست ساخت است تا طی سال‌های آینده زنجیره درمان در سطوح شهرستانی از سوی سپاه تامین و تجهیز شود.

سرلشکر سلامی در آیین کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی قائم آل محمد(عج) با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع که در آن بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *