امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان؛

مصدومیت ۵ نفر در تصادف زنجیره‌ای محور شاهرود – میامی

این حادثه پنج مصدوم داشت و نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات کمک‌های اولیه، سه مصدوم را به عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند. دو مصدوم از رفتن به مرکز درمانی امتناع کردند و رضایت شخصی دادند. 
کد خبر: 21429
زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ بعد از ظهر -
55 بازدید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان؛

مصدومیت ۵ نفر در تصادف زنجیره‌ای محور شاهرود – میامی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف زنجیره‌ای چند خودرو سواری در کمربندی شاهرود به میامی، پل سعدآباد و باقی ماندن پنج مصدوم خبر داد.

 

حسین درخشان امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: در ساعت ۰۳:۱۵ امروز، گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای یک خودروی سواری و دو کامیونت در کمربندی شاهرود به میامی، پل سعدآباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد.

 

وی ادامه داد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری نعیم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

 

او بیان کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت و نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات کمک‌های اولیه، سه مصدوم را به عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند. دو مصدوم از رفتن به مرکز درمانی امتناع کردند و رضایت شخصی دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی در جاده سرخه به ارادان یک جان‌باخته داشت.

حسین درخشان امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۷ امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) در جاده سرخه به ارادان یک دستگاه تریلی واژگون شد. نجاتگران پایگاه امداد و نجات ده‌نمک جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این سانحه یک جان‌باخته داشت که توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی شد و فرد فوت‌شده به مراجع مربوط تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *