امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳
مدیرکل هواشناسی استان سمنان؛

مراقب وزش باد شدید و بارش‌های رگباری باشید!

طبق بررسی‌ها، ادامه فعالیت سامانه بارشی تا جمعه، در برخی نقاط با شدت بیشتر در نواحی شمال غربی و شمالی در ساعات بعدازظهر و شب، به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، دور از انتظار نیست.
کد خبر: 21756
زمان انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ بعد از ظهر -
116 بازدید

مدیرکل هواشناسی استان سمنان؛

مراقب وزش باد شدید و بارش‌های رگباری باشید!

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: طبق بررسی‌ها، ادامه فعالیت سامانه بارشی تا جمعه، در برخی نقاط با شدت بیشتر در نواحی شمال غربی و شمالی در ساعات بعدازظهر و شب، به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، دور از انتظار نیست.

 

ایرج مصطفوی افزود: جاری شدن رواناب و سیلاب نقطه‌ای و احتمال اختلال در تردد محورها و کاهش دید به دلیل مه‌آلودگی از جمله مخاطرات شرایط نامساعد جوی است .

 

وی ادامه داد: احتیاط در تردد محورها، کنترل و لایروبی شبکه آبراه‌های استان و لایروبی جوی‌ها و آبراه ها، خودداری از صعود به ارتفاعات و ناحیه‌های کوهستانی و پرهیز از چرای دام در نواحی مرتفع، مهمترین توصیه‌ها در این هشدار زرد است.

 

مدیرکل هواشناسی سمنان کمینه و بیشینه دمای هوای امروز شهر سمنان را ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد عنوان و خاطرنشان کرد: روزهای بعد تا اوایل هفته آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

مصطفوی ابراز کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آرادان با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین و منطقه پرور از توابع شهرستان مهدیشهر با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد سردیترین نقطه سمنان بودند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *